Wednesday 12 June 2013

Atbilde uz jautājumu par šoferu sadzīvi

Uz e-pastu jautajums@123drivers.co.uk esam saņēmuši jautājumu: Kāda ir šoferu sadzīve  Londonā un Parīzē uzņēmuma nodrošinātajās dzīvesvietās?

Un lūk, esam saņēmuši atbildi no mūsu šoferīša Kaspara R.! Paldies, Kaspar! Ievietojam to arī šeit blogā, lai arī citi ir informēti!

Par cik esmu paspējis paviesoties visās trīs vietās -  gan Londonā, gan Parīzē, gan Alpos, pastāstīšu par visām!
Alpi -  par cik es esmu tāds, kas spēj sadzīvot ar visu, tad apstākļi ir  pieņemami. Vispār ar dzīvesvietu Alpos ir kā gadās -  citam labāk, citam sliktāk; bija mums puiši, kas dzīvoja arī katrs savā istabā un nebija ne ar vienu jādalās, citiem bija istaba uz diviem, citiem sanāca arī kādu laiku nakšņot pa 3 vienā istabā. Parīzē es dzīvoju Epinejas rajonā, un  kad es tur biju, tad cilvēku bija maz un man tika viena istaba pašam, tapēc sūdzeties nevar.

Londonā, laikam jau jāsaka, ka sadzīviski šeit ir vislabāk, pašlaik dzīvojam 5 vienā majā, reizēm 4, kad kāds aizbrauc atvaļinājumā. Ir miers un klusums un arī kaut kadā mājas sajūta.

Esmu no tiem, kas pielāgojas visam, protams, ar savām velmēm, taču sūdzēties nevaru! Protams, kādam ir labāk, kādam sliktāk, bet nekad visiem neizdabāsi un katram tās vērtības ir savadākas!

No comments:

Post a Comment